Rihanna, urmează să lanseze un nou brand de fashion împreună cu cel mai puternic grup din domeniul bunurilor de lux, Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH).
Brandul se numește Fenty, după numele de familie al artistei, Robyn Rihanna Fenty și urmează să fie lansat în cadrul grupului francez, în primăvara anului în curs, scrie BBC. Astfel, Rihanna devine prima femeie de culoare care reușește să conducă un brand în cadrul LVMH, dar și prima femeie creator a unui brand din grup.
Cântăreața care are peste 70 de milioane de urmăritori pe Istagram își datorează o parte din succesul în lumea modei dar și aprecierile de pe social media, alegerilor vestimentare îndrăznețe.
Fenty, brand sub care vor fi produse haine, articole de îmbrăcăminte și accesorii marchează încă o premieră în grupul LVMH, fiind primul care a fost adoptat de grup în ultimii peste 30 de ani. Mai exact, ultimul brand s-a alăturat grupului în 1987.
Prin această adopție, Fenty intră într-o galerie selectă de branduri de lux, printre care se numără Louis Vuitton, Christian Dior și Givenchy.
Rihanna se declară încântată de această oportunitate unică prin care are posibilitatea de a se dezvolta în segmentul fashion fără limite din punct de vedere artistic.
CEO-ul LVMH, Bernard Arnault a declarat cu ocazia debutului colaborării că Rihanna va fi sprijinită de către grup cu o echipă și cu resursele de care are nevoie pentru atingerea obiectivelor.
Brandul de cosmetice pe care l-a lansat Rihanna a ajuns la o cifră de afaceri de 500 de milioane de euro în 2018. Cântăreața mai deține și un brand de lenjerie intimă Savage X Fenty care se bucură, la rândul său de succes.
Topics #Fenty #LVMH #Rihanna