Elizabeth Davis, o ingineră cu o carieră de succes în domeniu a contribuit la proiectarea unor construcții importante, de la sediul Porsche din America de Nord, la Cazinoul MGM. Totuși, performanțele în domeniul său nu au împiedicat-o să dea curs unei pasiuni îndepărtate de inginerie, părul.
În timpul liber, atunci când nu proiecta clădiri, Elizabeth Davis era preocupată de întreținerea părului propriu. De aceea, prepara în casă, după concepte naturiste o serie de soluții care să o ajute să ajungă la o podoabă capilară perfectă. După conceperea și prepararea soluției, Elizabeth le testa pe propriul păr, iar dacă rezultatele erau mulțumitoare îți extindea aria de testare în cercul de prieteni.
Rețetele de soluții pentru îngrijirea părului au dat rezultate foarte bune, așa că următorul pas natural era clar și natural: transformarea pasiunii într-un business. Așa a apărut, în 2014, Shedavi.
Lansarea pe piață a produselor a necesitat o muncă asiduă timp de doi ani. Astfel, în 2016 au început vânzările primelor produse. Acestea erau un elixir pentru păr și scalp și un complex de vitamine care susțineau sănătatea părului. Răspunsul din partea clienților a fost unul pozitiv, așa că brandul a început să se dezvolte, ajungând la o cifră de afaceri de peste un milion de dolari și o bază solidă de urmăritori pe Instagram.
Odată cu izbucnirea crizei COVID-19 afacerea a avut de suferit, dar Davis a reușit să o mențină printr-o comunicare mai atentă și mai personalizată cu clienții. Totuși, contextul pieței nu a determinat o scădere a vânzărilor. Oamenii au nevoie de produse de întreținere chiar dacă stau acasă. Cei mai mulți participă la întâlniri online unde nu pot să apară cu un aspect neîngrijit.
Afacerile care se nasc din pasiune au șanse mari să reușească și să treacă cu bine peste încercări grele, indiferent de domeniu. Dacă fondatorii au inițiativă și caută soluții, le vor găsi până la urmă. O criză poate fi o oportunitate bună pentru inovare, pentru identificarea de noi perspective și oportunități.
Topics #antreprenoriat #inovatie #pasiune